Pracuje w KRUS w Wałbrzychu moje pytanie brzmi następującą pracodawca wystosował do pracowników pismo następującej treści: " Ważny komunikat dotyczący urlopów. W skrócie : 1.do 31 05 wykorzystanie wszystkich zaległych urlopów, co miesiąc będę to sprawdzał i stan zaległych urlopów na 31.05.2017r. ma równać się ZERO, 2. wykorzystujemy sukcesywnie zaplanowane urlopy tak aby do końca grudnia zostało mniej niż 5 dni , 3. za wykorzystanie urlopów odpowiadam ja i jestem z tego rozliczany przez komórkę kadrową do 5 dnia następnego miesiąca, a co z tym idzie kierownik wydziału/koordynator odpowiada za swoich pracowników i jest rozliczany przeze mnie, 4. wypoczynek trwający nie mniej niż 14 kolejnych dni kalendarzowych powinien być wykorzystany zgodnie z planem urlopów, każda zmiana terminu tego urlopu wymaga wypisania wniosku o przesunięcie. Zmiana długiego urlopu wymaga tylko i wyłącznie wniosku o przesunięcie urlopu i uzyskania zgody Dyrektora OR . pozdrawiam Kierownik Placówki Terenowej w Wałbrzychu" W związku z powyższym proszę o podanie informacji czy sest to zgodne z kodeksem pracy i w jaki sposób się od tego odowłać
.