´╗┐

https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,49806,2 xxx 20.11.2014 10:36 teraz kolejne 5 osob zrezygnowalo Dyskont na wojska polskiego to jest porazka mloda pusta kierowniczka uwaza sie za nie wiadomo kogo...zero kultury...kaze robic za dwoje a sama nie robi prawie nic....trzeba tam podeslac inspekcje juz kilka osob sie zebralo....zrobimy z tym porzadek!!! pomocna (0) odpowiedz tiaaa 19.11.2014 22:05 Kilka lat temu, ┼Ťwie┼╝utko po maturze mia┼éam w─ůtpliw─ů przyjemno┼Ť─ç pracowa─ç w Nocie. Dni├│wka wtedy wnosi┼éa 30 z┼é :O Wi─Ökszo┼Ť─ç os├│b pracowa┼éo tam na czarno. A ludzie tam pracuj─ůcy to masakra, jedna dziewczyna tylko by┼éa w miar─Ö ok, jak kierowniczka nie patrzy┼éa. Sie─ç pr─Ö┼╝nie si─Ö rozwija, oszcz─Ödzaj─ůc to tu to tam. Nie polecam pomocna (0) odpowiedz ABC 12.08.2014 14:20 To co si─Ö tam dzieje to koszmar!!! dziewczyny musz─ů zostawa─ç po godzinach i robi─ç za darmo ,bo nie zrobi┼éy normy ,kt├│ra jest podwy┼╝szona przez sama kierowniczk─Ö o czym nawet szefostwo nie wie , gdy┼╝ twierdzi ze nie ma co na sklep wynie┼Ť─ç !!! Nowe dziewczyny przychodz─ů i zaraz odchodz─ů nie da si─Ö tam pracowa─ç!!!Pracownik├│w nie szanuj─ů ,jak im sie nie spodobasz to do widzenia nie wa┼╝ne ze si─Ö starasz i dobrze pracujesz!!! pomocna (0) odpowiedz anna 16.07.2014 11:22 moja siostra pracowa┼éa, bo nie znalaz┼éa innej pracy, a gdzie┼Ť trzeba pracowa─ç. Rzeczywi┼Ťcie warunki pracy okropne, 6 dni w tygodniu, za marne grosze,(usuni─Öte przez administratora) pomocna (4) odpowiedz lubilu 31.05.2014 20:56 Ta firma pozostawia wiele do ┼╝yczenia,pracownik├│w traktuje si─Ö tam fatalnie co najmniej jak wo┼éy poci─ůgowe jak nie gorzej i nie wa┼╝ne czy pracuje sie tam miesi─ůc czy kilka lat. pomocna (2) odpowiedz ┼╗al mi Ciebie, ┼╝e ich bronisz!! Ja tam do niedawna pracowa┼éam (i to nie 1 dzie┼ä tylko par─Ö miesi─Öcy) wi─Öc wiem, ┼╝e to co napisano na tym forum to prawda! Nie sta┼éam tam i nie udawa┼éam, ┼╝e pracuj─Ö, wyrabia┼éam norm─Ö przy wyci─ůganiu i na "zrzucie" a i tak ci─ůgle z dziewczynami s┼éysza┼éy┼Ťmy od kierowniczek, ┼╝e za wolno, za ma┼éo itp. Dziewczyny, kt├│re pracowa┼éy ze mn─ů robi┼éy tam od 2-3 lat i dopiero jak ja si─Ö zatrudni┼éam to dosta┼éy umowy!? Tylko jak otwierali nowy sklep i uczyli "wyceniaj─ůce", kt├│re mia┼éy tam p├│j┼Ť─ç to one dostawa┼éy umow─Ö. A poza tym ka┼╝da "kablowa┼éa" na ka┼╝d─ů byle by mia┼éa lepiej :/ Nawet ochroniarza zwolnili bo si─Ö jednej z kierowniczek nie podoba┼é i go "podkablowa┼éa" do szefa, ┼╝e niby wszystkie dziewczyny na dyskontach, na kt├│rych pracowa┼é, si─Ö na niego ska

Ostatnia odpowiedź z 07-05-2018. Pytanie zadał Adam w kategorii Umowy o godzinie 18:34 dnia 29-04-2018.

OSTATNIA ODPOWIED┼╣

  • A dlaczego opisujesz tutaj, a nie zg┼éosisz tego w PIP, przecie┼╝ od tego s─ů tam fachowcy.

    Odpowiedział Krupeczka o 06:38 dnia 07-05-2018.

Odpowiedz na to pytanie

Odpowied╝:

Prosimy nie podawaŠ danych osobowych!
Nick autora odpowiedzi:


Wynik dodawania : (tak blokujemy roboty internetowe)





To pytanie jest zwi─ůzane z has┼éami mobbing, praca bez umowy, praca w ponadnormatywnym wymiarze na czarno, straszenie.

Kodeks Pracy - Zadaj W│asne Pytanie
Wczytujŕ wyszukiwarkŕ
KATEGORIE PYTAĐ
NAJNOWSZE PYTANIA