ďťż

Witam. Pracuję w magazynie i każdego dnia otrzymuje rożnego rodzaju przesyłki. Ponieważ jest obowiązek sprawdzenia zawartości przy kurierze otwieram paczki i sprawdzam czy nie ma uszkodzeń. Wszystko jest proste jeśli jest to karton. Gorzej gdy jest tego dużo więcej. Miałem taką sytuację. Otrzymałem 6 palet różnego rodzaju towaru gdzie sprawdzenie całości zajmuje mi około 4 godzin. Kierowca dostarczający towar już dawno pojechał dalej (trudno żeby czekał tyle czasu) a ja wśród towaru trafiłem na uszkodzony towar wart ok. 2500 zł. Wysyłający nie chcą uznać reklamacji z powodu braku podpisu na protokole reklamacyjnym przez kierowcę dostarczającego towar. Wydaje mi się, że nie jest to zgodne z prawem ale nie wiem gdzie szukać informacji na ten temat. Zaznaczam, że towar sprawdzam zawsze. Tylko tyle, że czasem zajmuje mi to 1-2 min a czasem kilka godzin. Wszystko zależy ile tego jest. Na porządku dziennym dostaje też, pomijając drobnicę (karton lub dwa) kilka palet. Nie jestem w stanie tego sprawdzić od razu. A co w sytuacji gdy dostaję takie 6 palet towaru na 15 minut przed zamknięciem ? Kierowca ma czekać do następnego dnia ? Najciekawsze jest to, że głównie zajmuje się obsługą klientów i jest to rzecz najważniejsza i priorytetowa. Zawsze w pierwszej kolejności a takie pierdoły jak przyjęcia i sprawdzenie towaru najlepiej robić w wolnych chwilach, których zazwyczaj nie ma.

Pytanie zadał Zbyszek w kategorii Inne tematy o godzinie 12:50 dnia 24-03-2012.

Odpowiedz na to pytanie

Odpowiedź:

Prosimy nie podawać danych osobowych!
Nick autora odpowiedzi:


Wynik dodawania : (tak blokujemy roboty internetowe)





To pytanie jest związane z hasłami materialna, odpowiedzialność.

Kodeks Pracy - Zadaj Własne Pytanie
Wczytuję wyszukiwarkę
KATEGORIE PYTAŃ
NAJNOWSZE PYTANIA