ďťż

Witam Zatrudniając się w firmie otrzymałem umowę o pracę, na której w punkcie wynagrodzenie jest napisane: płaca zasadnicza w wys. 1900 zł brutto miesięcznie, premia regulaminowa 10% od płacy zasadniczej. Jak dotąd od dwóch miesięcy zatrudnienia - nie otrzymałem w/wym. premii. Wiem, że w firmie w chwili obecnej nie istnieją żadne premie przy wynagrodzeniu. Prawdopodobnie pracodawca się pomylił i nie skreślił w warunkach zatrudnienia słów dotyczących powyższej premii. Może w egzemplarzu posiadanym przez pracodawcę, później dokonano korekty i skreślono w wynagrodzeniu premię. W moim egzemplarzu stoi jak jak powyżej napisałem. Czy wobec powyższego mogę domagać się wypłaty zaległych premii wraz z odsetkami? Pozdrawiam i dziękuję za poradę.

Pytanie zadał Tomasz Winciorek w kategorii Wynagrodzenia o godzinie 12:25 dnia 18-11-2011.

Odpowiedz na to pytanie

Odpowiedź:

Prosimy nie podawać danych osobowych!
Nick autora odpowiedzi:


Wynik dodawania : (tak blokujemy roboty internetowe)





.

Kodeks Pracy - Zadaj Własne Pytanie
Wczytuję wyszukiwarkę
KATEGORIE PYTAŃ
NAJNOWSZE PYTANIA