Witam. Pracuję w Nationale Nederlanden w Pile. W kwietniu 2017 r. jednostronnie, odgórnie i bezprawnie firma zmieniła zasady wypłaty wynagrodzenia za pracę. Pozbawiła pracowników wynagrodzenia w sytuacji, gdy nie sprzedadzą w danym miesiącu żadnej polisy. Zgodnie z podpisanymi umowami-zlecenia wynagrodzenie w kwocie 2500zł. brutto przysługiwało za odbytych 20 spotkań handlowych w miesiącu ( od 4-tego miesiąca współpracy agent zmuszony był zorganizować 15 spotkań handlowych za 2500 zł. brutto) Pod koniec kwietnia podczas odprawy dyrektor poinformował nas, że w bieżącym miesiącu agenci,którzy nie sprzedali żadnej polisy w ogóle nie otrzymają wypłaty. Jest to kuriozalne,bowiem świadczymy pracę na rzecz pracodawcy- tj. odbywamy spotkania handlowe nawet kilkadziesiąt kilometrów od miejsca zamieszkania, mamy dyżury w siedzibie firmy,codziennie wypełniamy dla przełożonego raporty, nadto eksploatujemy swój prywatny sprzęt gdyż firma nie zapewnia narzędzi pracy, tj. laptopy, telefon kom., samochód.Niektórzy agenci zmuszeni byli zakupić nowe laptopy do pracy- a od 2 miesięcy nie otrzymują wynagrodzenia za pracę. Proszę o weryfikację zasad wynagradzania agentów firm ubezpieczeniowych, telekomunikacyjnych i odszkodowawczych, bowiem notorycznie gwałcone są tam przepisy Kodeksu Pracy

Pytanie zadał Małgorzata Poźniak w kategorii Umowy o godzinie 19:49 dnia 07-06-2017.

Odpowiedz na to pytanie

Odpowiedź:

Prosimy nie podawać danych osobowych!
Nick autora odpowiedzi:


Wynik dodawania : (tak blokujemy roboty internetowe)





To pytanie jest związane z hasłami umowa, wynagrodzenie za pracę.

Kodeks Pracy - Zadaj W³asne Pytanie
KATEGORIE PYTAŃ
NAJNOWSZE PYTANIA