witam. pracuje w drogerii; od dluzszego czasu kierownik popelnia niewybaczalne bledy. np: - odmawia zgloszenia urlopu na żądanie - mimo ze jest wystarczajaca liczba osob do pracy, - robiac zwrot towaru, nie uwzglednia przy tym wczesniejszej promocji i np. zamiast 40zl, zwraca klientce 70zl - gdzie pozniej pracownica ma roznice kasjerska, przy czym naaraza firme na straty bo to zdaza sie bardzo czesto; - robiac zwrot roznicy w cenie (mamy taka opcje gdy nie zgadza sie cena z polki z cena na kasie), lecz nie wbija tego w system tylko po prostu wyciaga pieniadze z kasetki i tez powstaje roznica kasjerska, - odsyla pracownice z przeterminowanymi produktami - po prostu kaze je odkladac zeby ktos je kupil, - nie powiadamia pracownikow o zmianie grafiku, ...duzo by tak wymieniac, meczy nas psychicznie... zglosilysmy wszystko do Biura Ochrony Pracownika a oni do kierownika rejonu - i sprawa jest w toku, aktualnie kierowniczka jest obrazona i nie oddzywa się do nas - takie bardzo profesjonalne zachowanie. jesli KR tego nie zalatwi to czy mamy szanse na jakakolwiek pomoc? jak to wyglada prawnie. bardzo prosze o odpowiedz

Pytanie zadał Patrycja w kategorii Inne tematy o godzinie 18:29 dnia 06-02-2016.

Odpowiedz na to pytanie

Odpowiedź:

Prosimy nie podawać danych osobowych!
Nick autora odpowiedzi:


Wynik dodawania : (tak blokujemy roboty internetowe)





To pytanie jest związane z hasłami kierownik, lamanie prawa.

Kodeks Pracy - Zadaj W³asne Pytanie
KATEGORIE PYTAŃ
NAJNOWSZE PYTANIA