witam. pracuje w drogerii; od dluzszego czasu kierownik popelnia niewybaczalne bledy. np: - odmawia zgloszenia urlopu na ĹźÄ danie - mimo ze jest wystarczajaca liczba osob do pracy, - robiac zwrot towaru, nie uwzglednia przy tym wczesniejszej promocji i np. zamiast 40zl, zwraca klientce 70zl - gdzie pozniej pracownica ma roznice kasjerska, przy czym naaraza firme na straty bo to zdaza sie bardzo czesto; - robiac zwrot roznicy w cenie (mamy taka opcje gdy nie zgadza sie cena z polki z cena na kasie), lecz nie wbija tego w system tylko po prostu wyciaga pieniadze z kasetki i tez powstaje roznica kasjerska, - odsyla pracownice z przeterminowanymi produktami - po prostu kaze je odkladac zeby ktos je kupil, - nie powiadamia pracownikow o zmianie grafiku, ...duzo by tak wymieniac, meczy nas psychicznie... zglosilysmy wszystko do Biura Ochrony Pracownika a oni do kierownika rejonu - i sprawa jest w toku, aktualnie kierowniczka jest obrazona i nie oddzywa siÄ do nas - takie bardzo profesjonalne zachowanie. jesli KR tego nie zalatwi to czy mamy szanse na jakakolwiek pomoc? jak to wyglada prawnie. bardzo prosze o odpowiedz
To pytanie jest zwiÄ zane z hasĹami kierownik, lamanie prawa.