Pracuję w "budżetówce" i kilka miesięcy temu uzupełniłam moje akta osobowe o dokumenty potwierdzające "procę na roli.Okoliczności zawarte w materiale są faktycznie inne tzn. okres pracy był krótszy. Zapomniałam, że krótki czas chorowałam i nie wykonywałam żadnej pracy w tym okresie.Na razie złożone dokumenty nie wpłynęły na moje świadczenia . Czy mogę wycofac z kadr te dokumenty i złożyc ponownie w prawidlowej wersji. Czy też uzupełnić o sprostowanie i w jaki sposób? Czy poniosę jakieś konsekwencje tego zdarzenia. Dziękuję za pomoc.

Pytanie zadał Aga w kategorii Inne tematy o godzinie 18:01 dnia 10-12-2015.

Odpowiedz na to pytanie

Odpowiedź:

Prosimy nie podawać danych osobowych!
Nick autora odpowiedzi:


Wynik dodawania : (tak blokujemy roboty internetowe)





To pytanie jest związane z hasłami akta osobowe.

Kodeks Pracy - Zadaj W³asne Pytanie
KATEGORIE PYTAŃ
NAJNOWSZE PYTANIA